2011. december 28., szerda

MSI 2GB VIDEOKÁRTYA - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

sziasztok elszeretném adni 2 GB videokártyámat sajnos nem nagyon értek hozzá így leírom amit tudok:
gyártója: MSI
memóriája: 2GB
 pci -is
2 és fél hónapja vetem  59000 ft-ért játékra  de sajnos  a gépemet elcseréltem 1 laptopra  a videokártyát nem adtam mert a gépem anélkül ért annyit amennyit a laptop így meg maradt nekem . Ezt a videókártyát annak ajánlom  aki  a legesleg újabb játékokkal szeretne játszani  de persze a régi játékokat is futtatja tökéletesen én a legeslegújabb játékokon játszótam és  legtöbbjét full garfiukán . A videókártyát  be vittem egy használt üzlet kereskedésbe ott 22000 FT akartak adni érte de szerintem ez kevés  egy két hónapja vett 59000 ft videokártyáért így  meghirdetem 22000FT remélem többet kapok érte . A  videokártya olyan 1 és félhónapot ment a  gépembe. Természetesen 1 év garanciát vállalok. Csere is érdekel más dologokra. Felrakom  villám ár nélkül de lehet alkudózni és meg egyezhetünk egy konkrét árba és ha olyan az ár  akkor lehet a postai költséget is álllom . A képet amit feltöltök csak illusztráció mert sajnos nem tudok a telefonomról felrakni képeket mert nincs hozzá usb kábelem: S . jó licitálást


Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-25 19:21
. MSI 2GB VIDEOKÁRTYA - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése