2011. szeptember 28., szerda

Avon True glow night fall parfüm, KIFUTOTT TERMÉK! - Jelenlegi ára: 200 Ft

Avon, True glow Night fall parfüm
Szintén itt vásároltam, de nem az én stílusom.
Az illata nagyon különleges, erős intenzitású, és nagyon tartós (egy hete fújtam egy keveset egy darab textilre, de még mindig érzem). Kísértetiesen hasonlít a Thierry Mugler Angel parfümre, de annál kicsit édesebb, kevésbé gyümölcsös, kesernyéssebb. Igazán feltűnő illat, minden korosztály számára.  
Már nem kapható, kifutott termék, nehéz beszerezni!
A dobozát kidobtam, mert eléggé viharvert volt, viszont a parfüm teljesen hibátlan, karcmentes, csak az az egy fújás hiányzik belőle, amit kipróbáltam.
Stílusa:  szexi, feltűnő.
Lejárati időt nem találtam.
Súlya 205 g.
Személyes átvétel Pécsett lehetséges.


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-10-08 12:51
. Avon True glow night fall parfüm, KIFUTOTT TERMÉK! - Jelenlegi ára: 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése